سود بیمه عمر – اعتماد بلند مدت به شرکت بیمه پاسارگاد

در وب سایت بیمه پاسارگاد مقاله ای تحت عنوان نام همین مطلب قرار گرفته است که نشان دهنده نتایج یک تحقیق آنلاین محسوب می شود. پیشنهاد می کنیم که حتما یکبار به آن توجه نمایید.

کدام جنبه از بیمه عمر کمتر توضیح داده شده و دارای ابهام است؟

این پرسشی بود که طی یک نظر سنجی مورد توجه قرار گرفت. برای مشخص شدن پاسخ به این پرسش  5 گزینه احتمالی در اختیار رای دهندگان بود که به ترتیب شامل موارد زیر بوده است :

 

  1. بازپرداخت و بازخرید بیمه عمر
  2. موارد مالی ، سود و سپرده بیمه عمر
  3. پوشش ها و مزایای بیمه عمر
  4. چگونگی اعتماد بلند مدت به شرکت بیمه
  5. مقایسه بیمه عمر شرکت های مختلف

 

بر اساس جدول و نمودارهای مربوط به هر یک از گزینه ها، گزینه " بازپرداخت و بازخرید بیمه عمر " بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است (42 رای ) که شامل بیش از 25% از کل آراء می باشد. این امر نشان دهنده آن است که شیوه ، ارقام ، نرخ و هرآنچه مربوط به بازپرداخت و بازخرید بیمه نامه های عمر می باشد از شفافیت کمتری نزد کاربران برخوردار بوده است.

 

«همین امروز بیمه نامه عمر تهیه نمایید»

 

از سوی دیگر گزینه " پوشش ها و مزایای بیمه عمر " در جایگاه پنجم با کمترین تعداد آراء (13 رای ) قرار دارد که شامل کمتر از 8% از کل آراء می باشد. این امر نشان دهنده آن است که افراد در مورد پوشش های بیمه ای و یا مزایای آن دارای اطلاعات کاملی نسبت به سایر گزینه ها هستند و یا آنکه برای آن اهمیت کمتری قائل شده اند.

این نتایج نشان دهنده چیست؟

به وب سایت بیمه پاسارگاد به آدرس زیر مراجعه  و بر روی لینک کلیک نمایید:

سود بیمه عمر – اعتماد بلند مدت به شرکت بیمه پاسارگاد

www.gopasargad.ir

www.gopasargad.com

 

برچسب ها : جدول بیمه عمر ، جدول محاسبات بیمه عمر ، پرداخت بیمه عمر ، بیمه پاسارگاد , بیمه عمر , بیمه عمر پاسارگاد , بیمه عمر مکمل بازنشستگی , بیمه مستمری