بیمه عمر پول نمی خواهد!

شاید شما هم زمانی که با پیشنهاد بیمه عمر مواجه شدید به این نکته اندیشیده باشید که داشتن بیمه عمر نیاز به پول زیادی دارد . اما در اینجا نشان می دهیم که اینطور نیست . چرا که شما در واقع با زنده بودن ، تلاش کردن و... همچنان در حال زندگی هستید و می بایست به آینده خود و عزیزان خود نیز توجه کنید. به فکر پول بودن در مرحله دوم و یا سوم خواهد بود. مهم شما و عزیزانتان هستید. بکوشید تا سرمایه گذاری در بیمه عمر را در کنار سایر تلاش هایتان بگنجانید.

به این سخنان افراد کم تجربه و غیر حرفه ای هم گوش ندهید که می گویند شرکت ها کلاه بردارند. از آنها بپرسید اگر شرکت ها و نهاد های مالی و بیمه ای کلاه بردارند چرا پول خود را در فلان موسسه مالی سپرده گذاری کرده اند؟؟

و یا این نکته که در رسانه ها تبدیل به عادت شده که در رکود اقتصادی هستیم را کنار بگذارید. شما در رکود نیستید و هر روز در حال تلاش کردن بوده و برای دیگران مهم هستید.

بیمه عمر پول نمی خواهد. توجه و دانستن می خواهد . اینکه چرا باید بیمه عمر داشت مهم تر از آن است که چه میزان پول باید جهت آن پرداخت کرد.

همین امروز بیمه عمر را خریداری کنید. این کار از طریق وب سایت www.gopasargad.ir    بسیار آسان است.

اگر دقت کنید شما در طول روز بابت موارد ریز و درشت فراوانی پول پرداخت می کنید. از کرایه تاکسی و پول بنزین گرفته تا آدامس و .... . دقت کنید. اگر فقط روزی سه هزار تومان برای بیمه عمر کنار گذاشته باشید ، در طول سی روز نزدیک به صد هزار تومان پول خواهید داشت که جهت بیمه عمر سرمایه گذاری کنید.

خوشبختانه بیمه عمر مانند سپرده بانکی نیست که از ابتدا نیاز به مبالغ بالایی داشته باشید بلکه گام به گام و روز به روز پیشرفت خود را نشان می دهد. پس کافی است کمی دقت داشته باشید نه پول !!

برای مطالعه شرایط و مزایای کامل بیمه عمر و یا سایر انواع بیمه می توانید به وب سایت  www.gopasargad.ir     مراجعه کنید.

در این وب سایت به راحتی تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد بیمه عمر را دریافت کنید. مزایا و شرایط بیمه عمر و تامین آتیه را مطالعه نمایید. سپس پرسشنامه بیمه عمر مربوطه را تکمیل کنید و اگر سوالی دارید از بخش سوالات معمول جواب خود را دریافت کنید. فراموش نکنید که می توانید جدول محاسبه بیمه عمر مربوط به خود را درخواست نمایید تا پیش از بیمه شدن آن را کاملا مطالعه فرمایید.

بعد از طی این مراحل با پرداخت حق بیمه عمر شما می توانید بیمه عمر داشته باشید.

www.gopasargad.com

www.gopasargad.ir

 

برچسب ها : جدول بیمه عمر ، جدول محاسبات بیمه عمر ، پرداخت بیمه عمر ، بیمه پاسارگاد , بیمه عمر , بیمه عمر پاسارگاد , بیمه عمر مکمل بازنشستگی , بیمه مستمری