برشکستگی شرکت های بیمه

همه ما وقتی پای سرمایه گذاری و یا خدمات پس از فروش کالایی که می خریم به میان کشیده شود نگران برشکستگی شرکتی هستیم که از آن خدمات دریافت می کنیم. طبیعی ست ! اما هر سیستمی مکانیزم کنترل خود را دارد. در اینجا فرض می کنیم که شما به دنبال خریداری بیمه عمر هستید.

در ادامه با ما همراه باشید

مثلا در خصوص موسسات مالی بانک مرکزی ضامن سلامت فعالیت بانک ها و موسسات است. در زمینه صنعت فناوری اطلاعات سازمان رگولاتوری و به همین ترتیب .... . در صنعت بیمه هم نهاد نظارتی بیمه مرکزی است. نحوه نظارت این نهاد بسیار پیچیده و دقیق است . این سیستم نظارتی حتی از سیستم نظارتی بانک مرکزی هم قوی تر است.

پس برای خریداری بیمه عمر خیالتان راحت باشد.

نکته دیگر آنکه بیمه عمر پول نمی خواهد. توجه و دانستن می خواهد . اینکه چرا باید بیمه عمر داشت مهم تر از آن است که چه میزان پول باید جهت آن پرداخت کرد.

همین امروز بیمه عمر را خریداری کنید. این کار از طریق وب سایت www.gopasargad.ir    بسیار آسان است.

در زمینه صنعت مالی ، بانک مرکزی بازگشت پول سپرده گذاران را تضمین نمی کند. اصولا هیچ کجای دنیا این عمل را بانک های مرکزی انجام نمی دهند . اما در بیمه به علت وجود سیستم بیمه های اتکایی بازپرداخت سرمایه های بیمه ای در صورت برشکستگی شرکت بیمه کاملا تضمین شده است. حتی در بدترین بحران های مالی جهانی نیز شرکت های بیمه برشکست نشده اند. منظور همان دوران هایی است که چندین بانک و موسسه مالی به طور کامل محو شدند. این سیستم اتکا به هم در شرکت های بیمه که یک سیستم جهانی است موجب می شود شرکت ها حتی در زمانی که بطور کامل و سریع از پس یک خسارت بزرگ بر نمی آیند ، شرکت های دیگر به کمک آنها بشتابند.

حتی اگر با همه این احوال شرکت بیمه برشکست شود ، حق بیمه گذاران بر سهام داران و طلبکاران آن شرکت مقدم خواهد بود و ابتدا این حق ادا خواهد شد.

برای مطالعه شرایط و مزایای کامل بیمه عمر و یا سایر انواع بیمه می توانید به وب سایت  www.gopasargad.ir     مراجعه کنید.

در این وب سایت به راحتی تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد بیمه عمر را دریافت کنید. مزایا و شرایط بیمه عمر و تامین آتیه را مطالعه نمایید. سپس پرسشنامه بیمه عمر مربوطه را تکمیل کنید و اگر سوالی دارید از بخش سوالات معمول جواب خود را دریافت کنید. فراموش نکنید که می توانید جدول محاسبه بیمه عمر مربوط به خود را درخواست نمایید تا پیش از بیمه شدن آن را کاملا مطالعه فرمایید.

بعد از طی این مراحل با پرداخت حق بیمه عمر شما می توانید بیمه عمر داشته باشید.

www.gopasargad.com

www.gopasargad.ir

 

برچسب ها : جدول بیمه عمر ، جدول محاسبات بیمه عمر ، پرداخت بیمه عمر ، بیمه پاسارگاد , بیمه عمر , بیمه عمر پاسارگاد , بیمه عمر مکمل بازنشستگی , بیمه مستمری