پرداخت بیمه عمر پاسارگاد

شاید بتوانم بگویم که در مورد پرداخت بیمه عمر پاسارگاد ، و یا به عبارت بهتر پرداخت حق بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد بسیار از ما سوال پرسیده می شود. هرچند در وهله اول این امر ، یعنی چگونگی پرداخت بسیار ساده به نظر می رسد ولی گاه دیده می شود که مسایلی بروز می یابد. مسایلی از جمله موارد زیر بسیار شنیده می شود:

 شناسه قبض و پرداخت نامعتبر است ، مبلغ حق بیمه عمر با آنچه همیشه می پردازیم تفاوت دارد ، شناسه پرداخت را اشتباه وارد کرده ام ، پرداخت بیشتری انجام داده ام و نمیدانم چه خواهد شد ، شناسه و قبض و پرداخت توسط کارکنان بانک مورد پذیرش قرار نمی گیرد ، نمی توانم به دستگاه خودپرداز اعتماد کنم ، حتما باید رسید را نگه دارم یا خیر و غیره .

همین امروز بیمه عمر را خریداری کنید. این کار از طریق وب سایت   www.gopasargad.comبسیار راحت است.

همانطور که می بینید برای بیمه عمر پاسارگاد و پرداخت حق بیمه عمر شناسه قبض و پرداختی تولید و در اختیار بیمه گذاران قرار گرفته است تا بر آن اساس اقدام به پرداخت حق بیمه خود نمایند. با توجه به دنیای پر سرعت امروز و روند های دیجیتالی دیگر به سختی فردی را می توانیم بیابیم که به پرداخت های آنلاین اعتماد نداشته باشد. در ابتدا وقتی بیمه عمر صادر میشد دفترچه ای در اختیار بیمه گذاران بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد قرار می گرفت تا از آن طریق اقدام به پرداخت از طریق حضور در بانک نمایند. سپس شناسه های قبض و پرداخت به این دفترچه ها وارد شد تا بیمه گذاران بیه عمر بتوانند بدون مراجعه به داخل بانک و در هر زمان از شبانه روز که می توانند اقدام به پرداخت حق بیمه خود نمایند. به تازگی اما روشی دیگر در پیش گرفته شده که مارا از شر آن دفترچه  ها نیز خلاص کرده است! و این روش شامل داشتن برگه ای فیزیکی و یا دیجیتالی است که دارای شناسه های قبض و پرداخت برای بیمه عمر است .

شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز و تنها با وارد کردن این شناسه ها از طریق دستگاه خود پرداز ، پایانه های فروشگاهی ، اینترنت بانک ، موبایل بانک ، اس ام اس بانک، تلفن بانک و یا طرق دیگر مثل سیستم های واسطه پرداخت مانند شماره 734 اقدام به پرداخت حق بیمه عمر خود نمایید.

همچنین برای مطالعه شرایط و مزایای بیمه عمر و یا سایر انواع بیمه می توانید به وب سایت  www.gopasargad.ir     مراجعه کنید.

توصیه ما این است که با خیال راحت این کار را انجام دهید زیرا تا مادامی که مبالغ از حساب شما به صورت مستقیم خارج شده و به حساب بیمه پاسارگاد وارد می شود همواره امکان رد گیری آنها وجود دارد . این روش ها به مراتب امن تر از مراجعه به بانک و پرداخت مبالغ نقدی حق بیمه هستند. زیرا در آن روش اگر کار بر بانک به هر ترتیب در وارد کردن شناسه ها اشتباهی را انجام میداد ، امکان عدم ثبت سند حسابداری برای حق بیمه شما وجود داشت و شرکت بیمه پاسارگاد هم امکان رد گیری آنرا نداشت.

بنابراین با آغوش باز این تغییرات را پذیرا باشید و مطمئن باشید که شیوه های جدید پرداخت جدید نیز در راه هستند که شامل اپلیکیشن ویژه پرداخت حق بیمه عمر و غیره خواهد بود.

در وب سایت بیمه عمر پاسارگاد به راحتی تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد بیمه عمر را دریافت کنید. مزایا و شرایط بیمه عمر و تامین آتیه را مطالعه نمایید. سپس پرسشنامه بیمه عمر مربوطه را تکمیل کنید و اگر سوالی دارید از بخش سوالات معمول جواب خود را دریافت کنید. فراموش نکنید که می توانید جدول محاسبه بیمه عمر مربوط به خود را درخواست نمایید تا پیش از بیمه شدن آن را کاملا مطالعه فرمایید.

بعد طی این مراحل با پرداخت حق بیمه عمر شما می توانید بیمه عمر داشته باشید.

www.gopasargad.com

www.gopasargad.ir

 

برچسب ها : جدول بیمه عمر ، جدول محاسبات بیمه عمر ، پرداخت بیمه عمر ، بیمه پاسارگاد , بیمه عمر , بیمه عمر پاسارگاد , بیمه عمر مکمل بازنشستگی , بیمه مستمری