بیمه عمر مکمل بازنشستگی

مشخص  است که با افزایش سن ، افزایش احتمال نیاز به دارو و درمان و گسترده شدن خانواده در طول زمان و سایر دلایلی که با آنها آشنا هستیم ، هزینه های افراد بازنشسته نیز افزایش میابد. این در حالی است که درآمد این افراد به علت کاهش مزایای شغلی به علت خارج شده از سازمان کاهش یافته است. لذا شرکت بیمه پاسارگاد در اقدامی تحصین برانگیز کوشیده است تا با ارائه طرحی این خلاء را تا حدودی برای این قشر از افراد محترم در جامعه پر نماید و آن ارائه بیمه عمر و تامین آتیه مکمل بازنشستگی است.

بیمه عمر و تامین آتیه مکمل بازنشستگی طرحی برخواسته از بیمه عمر و تامین آتیه است که به صورت ویژه برای پرداخت مستمری در آینده طراحی گردیده است.

با توجه به شرایط اقتصادی و تمامی راهکارهایی که برای تامین آینده کارکنان زحمت کش سازمانها اندیشیده شده هنوز هم برخی نارسایی هایی در تامین آینده افراد در دوران بازنشستگی دیده میشود.

ضرورت استفاده از این نوع بیمه ها ریشه در تقویت درآمد دوران بازنشستگی و خدمات پرداخت مستمری دارد . در این طرح بیمه گذار که یک شرکت یا شخص حقوقی است با انتخاب شرایط مناسب جهت کارکنان ، از این طرح برای تکمیل شرایط مستمری آینده افراد بهره خواهد برد.

در بیمه عمر و تامین آتیه مکمل بازنشستگی پوشش های بیمه ای جنبی مانند فوت در اثر حادثه و بیماریهای خاص حذف شده و به جای آن سایر مزایا جهت پرداخت مستمری مناسب در آینده ، اضافه شده است.

نکته مهم آن است که این طرح به صورت گروهی انجام می شود و متاسفانه حالت انفرادی ندارد.

 

مزایای بیمه عمر و تامین آتیه مکمل بازنشستگی

بیمه های عمر و تامین آتیه مزایای فراوانی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. شرکت بیمه پاسارگاد با کاهش هزینه های خود در امر بیمه گری این امکان را فراهم کرده است تا پرداخت سرمایه بیمه ای بالاتری را برای شما فراهم کند. در طرح مکمل بازنشستگی تمرکز اصلی بر روی تشکیل سرمایه آتی جهت پرداخت به صورت یکجا و یا مستمری است.

یکی از تقاضاهای همیشگی بیمه شدگان در بیمه های عمر این است که شرکتهای بیمه سرمایه های تشکیل شده را به صورت مستمری و یا نوعی مقرری بازنشستگی پرداخت نمایند. این امر در واقع خواسته ای است که به حق موجب ایجاد شرایط مناسب مالی برای بیمه شدگان در طول سالهای فراغت از کار خواهد شد.

به این ترتیب در واقع بیمه عمر و تامین آتیه مکمل بازنشستگی به گونه ای طراحی شده است تا درآینده که با افزایش سن و بالا رفتن قطعی هزینه های زندگی در کنار کاهش درآمد فرد ، شرایط حمایتی مناسبی را بوجود آورند.

 

مستمری در دوران فراغت از کار

پوشش بیمه درمان تکمیلی در دوران فراغت از کار

پوشش بیمه عمر در دوران دریافت مستمری

پرداخت سرمایه فوت بیمه شده

تعیین میزان حق بیمه و نحوه پرداخت دلخواه

تناسب حق بیمه با افزایش حقوق

مشارکت کارفرما در پرداخت حق بیمه و سپرده

معافیت مالیاتی سرمایه فوت و مستمری

حق بیمه این بیمه نامه جزو هزینه های قابل قبول مالیاتی محسوب میشود

استفاده از تسهیلات وام

مدت بیمه نامه

مشارکت در منافع

مدت پرداخت مستمری

بازخرید بیمه نامه